sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Lomatunnelmia (osa 2)

Näin Eleidan voimistelijat viettivät syyslomaansa treenisalien ulkopuolella: 

Kotitreeniä tekemässä !:) - Miia
Kävimme Iissä loman alussa, olimme siellä 2 yötä.
Siellä oli kaksi koiraa. Kävimme katsomassa tyylimyllyä.
Minun syyslomani meni valokuvaillessa ja kynsien koristelussa
ja TIETENKIN kotitreenin teossa!
- Jenina
Mökillä puumajassa keittämässä välipalaa! - Meri

Tässä tervehtivät flamingot Rotterdamin eläinpuistosta. - Jessica


Syyslomalla olin puuhommien teossa 
ja kannoin myös risuja.
Kävin myös Peurungan kylpylässä.
- Elina
P.S.Tietokoneongelmien vuoksi ei ole kuvaa. :[



Syyslomalla minä kävin Peurungan kylpylässä, 
mummolassa ja elokuvissa. 
Sitten mä jumppailin (kotitreeni), 
eihän mulla muutakaan ole;D!
-Katriina

Syyslomalla kävin Peurungassa uimassa. - Siru
Leikin paljon koirien kanssa! :D - Neea
Kävin syyslomalla Oulun Edenin kylpylässä ja siellä näytti tältä :) - Essi

Olin syyslomalla mummolassa, kaupungilla, elokuvissa, Tampereen Ikeassa ,Ideaparkissa,
Fun parkissa, Nokian Eedenissä  ja myöskin Ovara oli meillä yökylässä :D....
Sekä tietty olin harkoissa ja tein kotitreeniä;);).........syyslomani oli hauska=D
- Elma
Olin lomareissulla Gran Canarialla Puerto Ricossa. Uin ja tein kärrynpyöriä. - Sonja

Olin Gran Kanarialla. Uin ja otin aurinkoo ja Sonja oli mun kanssa samassa lentokonessa. - Allu
Olen viettänyt syyslomaani rauhallisissa merkeissä. Olen tehnyt kotitreeniä, käynyt harkoissa,
Peurungassa ja elokuvissa kuten kuva kertoo;). ja jos joku ei  vielä älynnyt mistä elokuvasta on kyse niin
Madagascar 3:).Myös Wii:tä on tullut pelattua vähäsen :D.  Ja tietty ohjelmakorjauksii & mielikuvia on
täytyny tehä, sillä ensimmäiset kisat on jo viikon päästä!! Jännittää!! No muuta en oo sitten hirveesti
kerennykkään tehä, ja se on hyvä koska lomalla pitää ottaa rennosti BD!!
- Venla

4 kommenttia: