torstai 18. lokakuuta 2012

Treenien lomassa kuultua

# TERVEISIÄ OVENSUUSTA
LAPSI 6 v.: Hei, tuolla on jotain tyttöjä voimistelemassa...
LAPSI 7 v.: OHO!
LAPSI 6 v.: Ovatpa ne taipuisia...

# "RIITTÄVÄ" ETULINJAN LIIKKUVUUS
VOIMISTELIJA 11 v.: Onks hyvä jos saa [spagaatit] ykköspuolalta pohjaan?
VALMENTAJA 25 v.: No on se ihan hyvä.. Mut vielä parempi on, jos saa kakkospuolalta....
VOIMISTELIJA 11 v.: Onks vielä parempi jos saa kolmospuolalta?
VALMENTAJA 25 v.: No on on.
VOIMISTELIJA 11 v.: No entäs jos saa neloselta, vitoselta, kutoselta ja sit Näsinneulan päältä?

# ...JA SITTEN VALMENTAJA MENI KAUPPAAN JA OSTI HIUSVÄRIN...
VOIMISTELIJA 11 v.: Minkä väriset hiukset sulla on?
VALMENTAJA 25 v.: Punaset.
VOIMISTELIJA 11 v.: No nii, mut minkä väriset hiukset sulla on OIKEESTI?
VALMENTAJA 25 v.: Emmä tiiä. Sellaset tummanruskeet.
VOIMISTELIJA 11 v.: Aijjaa. Mä luulin, että harmaat.

# "JO VUODESTA 1908..."
VALMENTAJA 25 v.: Mä oon ollu sillon just samanikänen ku sinä nyt.
VOIMISTELIJA 11 v.: Ai millon?
VALMENTAJA 25 v.: Neljätoista vuotta sitten.
VOIMISTELIJA 12 v.: Eli...oota. Ootsä nyt kakskytviis?
VALMENTAJA 25 v.: Oon.
VOIMISTELIJA 12 v.: AIJJAA! Mä luulin, että yheksäntoista!
VOIMISTELIJA 11 v.: Aijjaa.... Mä luulin, että yheksänkymmentä...

# VUODEN SINETTIVASTAUS 2012
VOIMISTELIJA 11 v.: Osaatko selittää mulle et mikä oikeesti ON Sinettiseura?
VALMENTAJA 25 v.: Osaan.
VOIMISTELIJA 11 v.: No?
VALMENTAJA 25 v.: No... Öö... Se on sellanen. Niinku... Mites mä tän nyt selittäisin...

5 kommenttia:

  1. Paras toi kolmas :D:D

    VastaaPoista
  2. Mulle on ikävä teitä ei jaksa oota vielä kokonaista KOLME päivää!!!!

    -Allu :((

    VastaaPoista
  3. Meilläkin on ikävä sua! Onneks ENÄÄ kolme päivää! ;) P.S. Nauti auringosta! Jyväskylässä sitä ei oo näkyny muuta ku eilen vilaukselta... :P

    VastaaPoista